her readers..:)welcome to0 my blog..sori laa blog aq simple je..xmcam blog korunk en..like my soul..(simple)..hope u all enjoy when u all read my entry..pppeeppsss..:))

Sunday 24 February 2013

DUNIA BARU..HIDUP BARU....

assalamualaikum...setelah sekian lame x bukk blog ni..baru harini aku jadi rajin nak bukak..tu pon pakai lappy mmbe..thnks to myraa myraah sbb sudi bagi aku bercoretan kat sini...skrg aku dah ade dunia baru..belajar kat tempat baru..berkasih dgn org baru...menyelami hati org baru..huhuhu..yg lame stay aku kenang sebagai pengalaman dalam hidup aku..MR.MOHD HANIZAM yg skrg ni dah ade org baru dalam hidup die..aku x penah marah ataupon simpan dendam kat dia sbb aku tau..sgale yg jadi pon bermula dari aku jugak..skrg aku cuba kejar cinta dari seseorg aku panggil die PAKCIK MONTOT TONGGEK..HIHIHII..yes..mamat ni lah yg aku cuba curi perhatian skrg ni.baru skrg aku tau rase susah nk tarik perhatian seseorg..aku suke die sbb bnyk persamaan aku ngn die walaupon die tu agak degil dan payah dgr cakap org nye..tapi aku xtau knp..hati aku pyh nk tinggal kn die..syg tu makin aku jauh..makin bercambah..mlm ni lantak la korang nak kate aku jiwang karat ke ape..aku dah penat nk simpan sume ni sndri..huhuhu xde sape yg paham ape aku rase..biar lah aku curah kat sini je..aku syg die..aku suke die..aku cinte die..dan aku tau die pon ade feeling yg same..aku dapat bace melalui hint2 yg die tunjuk selame aku kenal die..ape saje masalah yg die ade xpnh die lupe nk share ngn aku..sedikit sebanyak buat aku makin kenal die ni org nye mcm mne..aku slesa dgn cara die layan aku walaupon agak kasar..xmcm org lain huhuh but pakcik..ur are the best yg org penah kenal..die strt berubah sejak aku sambung study..myb die rase bila aku smbg study bila asik berhubung dgn aku akn buat aku lalai blajar n xbejaya..tapi die silap..aku perlukan die untk bg aku smngt..skrg pon die agak bz..xpe aku paham die...aku akn cuba paham die..dan terus paham...biar die rimas bila aku slalu WHATS APP die..skurg2 die tau yg aku syg die..secara serius nye aku cakap..aku mmg syg die sgt2..xpenah aku berfeeling mcm ni..huhuu..smoga tuhan bukak kn hati die untuk nmpk ape yg slalu aku korban kn untk die...aminn...hihii...beb..cukup takat sini dulu kot..kpla otak aku dah blur nk type ape..hhhihii xpe ade mase nnt aku cube coret2 lagi ok??hhuhu sekian wassalam.

No comments:

Post a Comment